Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat. Přináší manažerům fígle, s jejichž pomocí mohou firemní komunikaci zlepšit, zabývá se i krizovou interní komunikací a rozebírá velké množství malérů a průšvihů, které mohou v interní komunikaci nastat. Čtenář se dozví, co v interní komunikaci nedělat a čemu se vyhnout, a za každou kapitolou najde... Celý popis
Koupit za 187 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Interní komunikace je nutnost! Jarka Kovaříková
Doprava:
99 Kč
Skladem
187 Kč
Koupit za 187 Kč
Interní komunikace je nutnost! - Jarka Kovaříková
Doprava:
25 Kč
Skladem
197 Kč
Koupit za 197 Kč
Interní komunikace je nutnost! - Jarka Kovaříková
Doprava:
49 Kč
Skladem
188 Kč
Koupit za 188 Kč
Interní komunikace je nutnost!
Doprava:
54 Kč
209 Kč
Koupit za 209 Kč
Interní komunikace je nutnost! - Jarka Kovaříková
Doprava:
24 Kč
249 Kč
Koupit za 249 Kč
Popis
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat. Přináší manažerům fígle, s jejichž pomocí mohou firemní komunikaci zlepšit, zabývá se i krizovou interní komunikací a rozebírá velké množství malérů a průšvihů, které mohou v interní komunikaci nastat.
Čtenář se dozví, co v interní komunikaci nedělat a čemu se vyhnout, a za každou kapitolou najde tipy k zamyšlení, díky kterým si může uvědomit, co by se právě v jeho firmě dalo zlepšit.
Kniha se bude hodit všem specialistům a manažerům interní komunikace, pracovníkům lidských zdrojů, manažerům a vůbec všem, kdo v rámci své práce musí organizovaně komunikovat s kolegy. Ocení ji také studenti managementu, marketingu, personalistiky a sociálních věd.
Počet stran: 126
Autor: Jarka Kovaříková
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: SLON
EAN: 9788090636705
ISBN: 978-80-906367-0-5
Čtenář se dozví, co v interní komunikaci nedělat a čemu se vyhnout, a za každou kapitolou najde tipy k zamyšlení, díky kterým si může uvědomit, co by se právě v jeho firmě dalo zlepšit.
Kniha se bude hodit všem specialistům a manažerům interní komunikace, pracovníkům lidských zdrojů, manažerům a vůbec všem, kdo v rámci své práce musí organizovaně komunikovat s kolegy. Ocení ji také studenti managementu, marketingu, personalistiky a sociálních věd.
Počet stran: 126
Autor: Jarka Kovaříková
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: SLON
EAN: 9788090636705
ISBN: 978-80-906367-0-5
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2016 |
Nakladatelství | Siria |
Autor | Jarka Kovaříková |
Počet stran | 126 |
Výrobce | Siria |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 274 gramů |
ISBN | 978-80-906367-0-5 |