Po knize Moc a nemoc médií z roku 2003 dostává čtenář do rukou volné pokračování Jde o výbor autorových rozhovorů esejů přednášek a článků z let 2004 až 2005 Interview předznamenávají šířku záběru následujících textů které se tentokrát soustřeďují hlavně na tři témata: novinářskou etiku estetiku a míru poškození našeho jazyka či sémantickou inovaci Autor se domnívá že teprve až dokážeme vrátit slovům obsah který mají ve staré Evropě budeme k ní patřit budeme s Evropou „konvertibilní“ V tomto snažení... Celý popis
Koupit za 270 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Jak myslet média - Hvížďala Karel
Doprava:
69 Kč
Skladem
270 Kč
Koupit za 270 Kč
Popis
Po knize Moc a nemoc médií z roku 2003 dostává čtenář do rukou volné pokračování Jde o výbor autorových rozhovorů esejů přednášek a článků z let 2004 až 2005 Interview předznamenávají šířku záběru následujících textů které se tentokrát soustřeďují hlavně na tři témata: novinářskou etiku estetiku a míru poškození našeho jazyka či sémantickou inovaci Autor se domnívá že teprve až dokážeme vrátit slovům obsah který mají ve staré Evropě budeme k ní patřit budeme s Evropou „konvertibilní“ V tomto snažení vidí autor hlavní úkol prestižních médií která zatím často činí pravý opak: z Evropy nás unášejí Texty je možné číst i jako pokus o vhled do myšlení mediálních odborníků v zahraničí kteří soustavně reflektují změny v médiích a jejich dopady na společnost a soustřeďují se na nově zakládaných katedrách mediální filozofie a psychologie kde se učí jinak myslet média
Parametry
Žánr | beletrie |
Autor | Karel Hvížďala |
Výrobce | Hvížďala Karel |
Jazyk | české |